Tannlege Anne Live Omholt
0.61 km unna
TannlegeKart — Register over tannklinikker og tannleger i Norge
TannlegeKart — Register over tannklinikker og tannleger i Norge
Bjergsted tannklinikk es un tannlegesenter público en Tastagata 30, entrada A, 3º piso, 4007 Stavanger, que ofrece servicios básicos de salud dental a residentes de áreas como Kampen, Eiganes, Byfjord, Tasta, Vardenes, Hundvåg, Skeie, Buøy y Roaldsøy.
Esta clínica pública forma parte del sistema de salud dental noruego, con acceso vía entradas B o C en planta baja según indicaciones, adyacente a servicios de guardia dental y equipos especializados, priorizando atención básica y derivando tratamientos avanzados a clínicas privadas.
Se vår prisseksjon før du ansetter. Finn ut hvor mye du bør betale y hva tjenesten inkluderer i ditt område.
Sammenligner du alternativer? Oppdag vår oppdaterte rangering med de Topp 10 beste Tannlegesenter i Stavanger .
Flinke med å hjelpe en hvis du har problemer med tennene. Hyggelige og snille de som jobber her. Spør mye og gjør godt arbeid med tennene dine
Noe av det værste jeg har opplevd innen service… spydig og uhøflig. Hold dere vekke. Ikke vært tiden! Gå heller privat!!!! Skuffet!
Fikk time på dagen, da en kunde ikke hadde møtt opp. Kom til en dyktig og hyggelig tannpleier som skapte en trygg og god opplevelse!
Lite forståelses full med redsel å spydige.
6-8 uker for å få time til å ta et hull. "Hun får jo innkalling i januar", trenge vel ikkje kom før sa hu. Snakker ned om tannlege som henviste for å ta hull. Stakkars ungdommen som må forholde seg til dette. Snakk om dårlig service. Sjokkert og veldig veldig skuffet.
Je n'ai rien à dire à leur service.
Les gens ont toujours été agréables.
Les dentistes que nous avons eu on toujours étaient polis et très clairs à nos questions.
Très bon suivi et très bonne communication.
L'accueil est peut être à revoir mais bon ce n'est pas ce qu'on demande d'un dentiste.
Meget dårlig behandling, Grovt, og ekkelt opplevelse har vi opplevet idag i denne tannlegesenter.
Jeg har vært hos tannlegen med mitt barn på 11 år.
Når ett barn sier at dette har vært ekkelt og veldig ubehagelig å være der, da er det ALARMERENDE for ansvarlige myndigheter i Rogalands fylke.
Veldig uhøflig, grov, og veldig uprofesjonelle tannlege.
Vi vil aldri råde noen, særlige barna å besøke denne tannklinikken.
Fylkestannlege MÅ ta takk i problemstillingen umiddelbart, våres barn fortjener en MER VERDIG behandling enn så som denne tannklinikk formidler.
Vedkommende som satt i resepsjonen når jeg skulle bestille time i dag var uhøflig og spydig. Jeg hadde en henvisning på telefonen som jeg ønsket å sende til tannklinikken på epost. Først ba han meg om å kjøre hjem å hente denne. Jeg foreslo at jeg kunne sende den på epost siden jeg hadde den lagret på telefonen. Dette var ikke ønskelig fra vedkommende sin side. Han sa jeg kunne sende den men at jeg likevel måtte hente den jeg hadde hjemme. Det så jeg ingen logikk i. Etter litt om og men skrev han ned epostadressen til meg. Han glemte å føre på en @. Jeg sa at jeg skjønner ikke adressen, hvorpå han da svarte tilbake med en oppgitt tone "nei, sant..." Jeg ga han lappen og han så at han hadde skrevet feil og rettet på dette, men kommenterte ikke at det var han som hadde gjort en feil, noe jeg synes han burde ha gjort. Jeg har forståelse for at tannklinikken ikke ønsker det ekstra arbeidet det er å skrive ut en henvisning selv når klienten har glemt denne hjemme, men når det en sjelden gang skjer så burde det la seg gjøre å likevel imøtekomme klienten på en fin måte. Jeg har tidligere sendt henvisninger per epost til andre behandlingssteder problemfritt. Ofte har det vært ønskelig fra klinikken sin side. Når jeg så hadde sendt eposten og skulle gå fortsatte vedkommende å diskutere med meg. Jeg opplevde denne personen som en kranglete type med dårlig holdning. Ellers har mitt tidligere møte med en annen tannpleier vært utelukkende positiv.
0.61 km unna
0.61 km unna
1.04 km unna
1.11 km unna
1.12 km unna
1.4 km unna
1.45 km unna
1.51 km unna
1.53 km unna