Tannlege Anne Gulbrandsen Khazaie
0.32 km unna
TannlegeKart — Register over tannklinikker og tannleger i Norge
TannlegeKart — Register over tannklinikker og tannleger i Norge
Lillestrøm Tannhelse es un centro dental ubicado en el corazón de Lillestrøm, que ofrece tratamientos dentales completos desde cuidados preventivos hasta intervenciones avanzadas e implantes dentales.
En Nittedalsgata 20B, 2000 Lillestrøm, el equipo experimentado proporciona consultas gratuitas para tratamientos extensos, planes personalizados y orientación sobre reembolsos de Helfo, asegurando accesibilidad y confianza local.
Se vår prisseksjon før du ansetter. Finn ut hvor mye du bør betale y hva tjenesten inkluderer i ditt område.
Lillestrøm Tannhelse skiller seg ut med dyktige og empatiske ansatte som skaper trygghet for engstelige pasienter gjennom grundig og smertefri tannbehandling.
Kunder velger klinikken for personlig omsorg fra tannleger som Aida og Shahla, som gir detaljert veiledning og effektiv behandling uten smerte, til tross for enkelte administrative utfordringer.
Hver linje viser hvor mange kunder som omtaler hvert aspekt positivt, blandet eller negativt.
“hun var utrolig hyggelig, rolig og profesjonell”
“utførte rens etc. både raskt og smertefritt”
“forklarer godt når jeg stiller spørsmål”
“epikrisen var fortsatt ikke utarbeidet”
“sto det 574kr på terminalen”
“døren var dessverre stengt, prøvde å ringe”
Sterkt anbefalt av de fleste kunder (4–5 ★)
Tilbakevendende temaer i anmeldelsene: hva hver person eller tjeneste utmerker seg med ifølge kundene.
Vanligste grunner til at folk besøker dette stedet, basert på det de forteller i anmeldelsene.
Flere anmeldelser roser Shahla og Aida for empati og forklaring, spesielt for engstelige pasienter.
Noen opplevde uoverensstemmelser mellom avtalt kampanjepris og faktura.
Én kunde møtte stengt klinikk til avtalt tid på grunn av forsinkelse.
Sammenligner du alternativer? Oppdag vår oppdaterte rangering med de Topp 3 beste Tannlegesenter i Lillestrøm .
Fornøyd med behandlinger og Shahla er veldig tålmodig og forklarer godt når jeg stiller spørsmål. Anbefales😁❤️
For nesten 3 måned siden, gikk jeg inn med mye smerte på en av visdomstanne mine men gikk jeg ut med ingen smerte.
Trengte ikke å fjerne den!
Det var et veldig positivt opplevelse.
Tusen takk.
Jeg betalte 1600kr for en tjeneste som egt går under min 2 års garanti. Jeg har fremdeles vondt i den knekte tanna mi etter å ha betalt og dratt. Bra jobba👎🏻 Ikke dra hit, det ender bare opp med at du må dra tilbake for nøyaktig samme problem også plutselig er det ikke garanti lenger. De lurer deg.
Jeg vil rose L.T. for behagelig og vennlig mottagelse. Tannlegestolen er IKKE min stol men Aida fikk meg til å slappe av og utførte rens etc. både raskt og smertefritt. Hun er topp !
Jeg var hos tannlege Aida og jeg er veldig fornøyd. Hun var utrolig hyggelig, rolig og profesjonell, og forklarte alt underveis. Behandlingen var grundig og samtidig veldig behagelig. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hele tiden.
Tusen takk, Aida!🫶🏼 Jeg kommer gjerne tilbake og anbefaler henne på det varmeste!
Som en som gruer seg til tannlegebesøk, var dette en svært positiv opplevelse. Alt ble gjort effektivt og på en behagelig måte, og jeg følte meg godt ivaretatt fra start til slutt. Kan absolutt anbefales.
Selv én stjerne er for generøst i dette tilfellet.
Den 6. oktober 2025 hadde jeg en konsultasjon hos spesialist i protetikk ved Lillestrøm Tannhelse. Daglig leder skulle på bakgrunn av spesialistens anbefalinger utarbeide en epikrise og sende den til både min tannlege og til meg.
Da jeg ikke mottok epikrisen, oppsøkte jeg klinikken den 14.10.2025. Da forsikret daglig leder meg om at han hadde vært i kontakt med min tannlege per telefon og at epikrisen var sendt til henne 2–3 dager etter konsultasjonen. Dette viste seg senere å ikke stemme. Epikrisen var ikke sendt til min tannlege.
Jeg fikk også beskjed om at jeg ikke hadde mottatt epikrisen fordi de ikke hadde min e-postadresse. Før konsultasjonen fylte jeg ut et skjema hvor korrekt e-postadresse var oppgitt. Daglig leder lovet å sende epikrisen til meg innen 2–3 dager. Jeg har fortsatt ikke mottatt noe.
Jeg oppsøkte klinikken igjen den 25.10.2025. Daglig leder var ikke til stede, men jeg ble informert om at han skulle ringe meg den 26.10.2025. Ingen telefon kom.
Den 27.10.2025 besøkte jeg klinikken på nytt. De ansatte fikk kontakt med daglig leder per telefon. På spørsmålet om når epikrisen ville bli sendt, svarte han: «Når epikrisen blir klar.» På dette tidspunktet hadde det gått tre uker siden konsultasjonen, og epikrisen var fortsatt ikke utarbeidet.
Som førstegangspasient ble jeg tatt imot på en eksepsjonelt god måte hos tannlegen. Personalet skapte umiddelbart trygghet, og behandlingen ble utført med høy profesjonalitet. Jeg fikk grundig veiledning og klare instrukser for etterbehandlingen. Jeg er svært fornøyd anbefales på det varmeste!
Jeg besøkte Lillestrøm Tannhelse for en tannrens etter å ha sett en kampanje til 399 kr for nye kunder, og denne prisen ble bekreftet da jeg ringte i forkant. Etter behandlingen sto det 574kr på terminalen.. etter en litt ukomfortabel konfrontasjon rettet de på prisen.
Klinikken var ren, og tannlegen jeg møtte var hyggelig og profesjonell.
Dessverre opplevde jeg en del selgepress underveis. Tannlegen foreslo flere tilleggstjenester, som Invisalign, selv om jeg ikke hadde behov for det. Hun forsøkte å overtale meg til å bleke tennene hos dem, selv om jeg allerede hadde bestilt dette et annet sted.
Alt i alt hadde jeg en blandet opplevelse. Selv om klinikken var ren og tannlegen var hyggelig, gjorde selgepressen og prisforvirringen at jeg dessverre ikke kan gi en full score
Jeg var for første gang hos Lillestrøm tannhelse i går. Jeg ble mottatt av noen hyggelige damer og presentert for Aida, som var min tannlege. Jeg var i utgangspunktet engstelig for å besøke tannlegen fra tidligere erfaringer når jeg var ung, men det forsvant veldig raskt da jeg fikk en fantastisk behandling og veldig god forklaring av alt som skulle gjøres og ble gjort. Det var egentlig en veldig positiv opplevelse. Hvis alt ligger til rette for det, så ser jeg frem til å fortsette behandlingen hos Aida i Lillestrøm tannhelse. Kan virkelig anbefale dem 🙂
Veldig flinke personell i denne klinikken. De er veldig trivelig og dyktige ansatte. Tusen takk til tannpleier Shahla Askari for en god behandling. Anbefaler henne sterkt.
I dag var jeg hos Lillestrøm Tannhelse, og jeg vil virkelig anbefale tannpleier Shahla. Hun er veldig dyktig og gir grundig veiledning. Jeg satte stor pris på at hun brukte god tid på undersøkelsen og sørget for at jeg følte meg trygg hele veien.
0.32 km unna
0.39 km unna
0.5 km unna
0.51 km unna
0.52 km unna
0.62 km unna
2.15 km unna
3.07 km unna
4.81 km unna