Oris Dental Arken Åsane
0.63 km unna
TannlegeKart — Register over tannklinikker og tannleger i Norge
TannlegeKart — Register over tannklinikker og tannleger i Norge
Prestestien Tannlegepraksis es una clínica dentista ubicada en Myrdalskogen 2A, 5118 Ulset, que ofrece servicios odontológicos generales y de emergencia dental (tannlegevakt), con enfoque en pacientes con miedo al dentista.
La clínica se encuentra a 10 minutos del centro de Bergen, cerca de la terminal de Åsane, con equipo de alta tecnología y dentistas formados en instituciones reconocidas, priorizando la comodidad del paciente.
Se vår prisseksjon før du ansetter. Finn ut hvor mye du bør betale y hva tjenesten inkluderer i ditt område.
Prestestien Tannlegepraksis tilbyr trygg tannbehandling med flinke spesialister og god oppfølging, men sliter med ventetider og parkering.
Kunder velger klinikken for pålitelig planlegging, trygghet i behandlinger og kompetente tannleger som finner løsninger på komplekse tilfeller.
Hver linje viser hvor mange kunder som omtaler hvert aspekt positivt, blandet eller negativt.
“Kjempe hyggelige folk som jobber der. Alltid smilende og blid.”
“måtte vente i en halv time uten noen forklaring”
“tannrensen... var imidlertid svært kort og overfladisk”
“utrolig fin oppfølging over tid og... tryggheten de gir”
Blandede meninger · sjekk detaljene
Tilbakevendende temaer i anmeldelsene: hva hver person eller tjeneste utmerker seg med ifølge kundene.
Vanligste grunner til at folk besøker dette stedet, basert på det de forteller i anmeldelsene.
Flere klager på ventetid og forsinkelse uten forklaring.
Sammenligner du alternativer? Oppdag vår oppdaterte rangering med de Topp 3 beste Tannlege i Ulset .
Er veldig fornøyd med tannlegen jeg fikk, og han var også veldig flink med tanke på tannlege skrekken min. Kan absolutt anbefales!
Veldig, veldig dyrt. Anbefaler ikke
Hi Adam, contrary to most dentists, we have our pricelist very visibly posted on our website. To be able to afford giving our patients the best care possible, we need to cover our costs to stay top notch. We know we are placed comfortably in the mid range in Norway and Bergen. We don't know whether you feel you paid for something you didn't receive? Please come back and let us know, so we can resolve this. Best regards, Adam , hope to hear from you if you sincerely feel we did you wrong.
Fikk prestestien tannlegepraksis anbefalt av kollega og jeg vil gjerne anbefale videre! Fått utrolig fin oppfølging over tid og de er gode på planlegging og kaste seg rundt når det blir mer arbeid enn forventet. Det som er spesielt og viktig er tryggheten de gir. Både beskjeden om å ringe skulle det være noe akutt etter arbeidstid og informasjon rundt tannbehandlingen som er gitt.
Har bare gode erfaringer. Kjempe hyggelige folk som jobber der. Alltid smilende og blid. Er veldig flinke, forklarer alt som skal skje før og underveis i behandlingen. Får beskjed om time i god tid på forhånd. Har bestemt meg for å gå der fast.
Mvh Jan-Eirik Twining Veland
Anbefaler!
Hadde tannlegeskrekk da jeg jeg først kom til prestestien tannlege. Har også noen medisinske utfordringer som gjør pussing vanskelig. Teamet her har vært fantastisk på alle måter. Har ingenting å klage på.
Anbefales.
Jeg var hos tannlegen Kawa for å fikse tennene mine i overkjeven. Han var super flink og lagde to broer til meg i løpet av to dager! Helt supert! Er så fornøyd med både tennene og fargen. Anbefales på det sterkeste.
Jeg ønsker å gi en tilbakemelding på min opplevelse under tannbehandlingen hos dere, da jeg opplevde at servicen ikke levde opp til forventningene.
Jeg bestilte time for tannrens basert på en kampanje annonsert på Facebook for 690 kr. Timen min var satt til kl. 11:15, og jeg møtte opp i god tid. Etter å ha fylt ut nødvendig informasjon i resepsjonen, ble jeg bedt om å vente. Jeg ble imidlertid hentet 8 minutter forsinket, uten noen forklaring eller unnskyldning for forsinkelsen.
Under konsultasjonen ble det tatt to røntgenbilder, og jeg fikk beskjed om at jeg har tannkjøttinfeksjon og at stein under tannkjøttet må fjernes. Jeg ble informert om at dette ikke kunne gjøres på samme time, og at jeg måtte bestille en ny time for en grundigere undersøkelse og behandling.
Selve tannrensen, som var grunnen til at jeg kom, var imidlertid svært kort og overfladisk. Behandlingen tok kun fem minutter, der det først ble brukt AirFlow, etterfulgt av en rask fjerning av tannstein. Basert på tidligere erfaringer med tannrens er jeg vant til at AirFlow brukes mot slutten av behandlingen for å stoppe eventuell blødning, ikke som hovedmetode. Dette opplevdes ufullstendig og lite grundig sammenlignet med behandlinger jeg har fått ved andre klinikker.
Da jeg ba om en time for å fjerne tannstein under tannkjøttet, ble jeg presentert for høye priser og informert om at det krever en omfattende undersøkelse. Dette etterlot meg med en følelse av at fokuset i større grad er på økonomisk gevinst enn på pasientens behov.
I etterkant av besøket tok jeg kontakt med en person som driver klinikken for å gi tilbakemelding, og vedkommende tilbød meg en ny tannrens uten kostnad for å rette opp inntrykket. Da jeg møtte opp til denne timen, ønsket han likevel ikke å ta meg imot, til tross for at det var han selv som tilbød en ny behandling etter mitt forrige besøk. Jeg fikk dermed ingen ny tannrens. Det er synd å oppleve slik behandling, spesielt fra ledelsen. Dette bekrefter dessverre inntrykket jeg fikk ved første besøk.
Alt i alt opplevde jeg både forsinkelsen, mangelen på forklaring, samt kvaliteten på behandlingen som skuffende. Jeg forventet en mer profesjonell opplevelse, spesielt med tanke på kampanjen dere promoterte. Jeg håper dere tar denne tilbakemeldingen til etterretning og ser på hvordan dere kan forbedre servicenivået og pasientopplevelsen fremover.
Hei
Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi skal alltid prøve å være imøtekommende og må alltid strekke oss til å bli bedre. Vi ber om unnskyldning dersom du har opplevd oss avvisende. Mvh Tannlege Kawa Kavian
Hvert fast kunde her noen år nå, og er veldig fornøyd med både priser og service. Tok en rotfylling der min faste tannlege var usikker på en fjerde nerve, da kom sjefen som er spesialist inn og fant den kjappt. Kan alltids føle seg trygg og ivaretatt i stolen hos dere. Kan absolutt anbefales.
Overhørte samtale. Hun skal vi tjene penger på. Pent arbeid av mannlig tannlege,men store bittskader i ettertid. Tannpleier brukte ikke sug ved tannrens.Store kvelningsfornærmelser. Uken etter ny tannrens som jeg egentlig var ferdig med. Dyrt,men merkelig uforståelig regning. Konfliktsky tannlege. Tok opp problemstilling med han men da forsvant han utav kontoret.Skuffet og sjokket. Alltid spør etter hva det koster på forhånd og få det skriftlig.
Dårlig opplevelse med lang ventetid
Jeg hadde en avtale hos denne tannlegen og måtte vente i en halv time uten noen forklaring på forsinkelsen. Da jeg sa ifra om at jeg ikke ønsket å vente lenger og vurderte å avlyse timen, ble jeg bedt om å komme inn. Likevel ble selve undersøkelsen og behandling gjort i løpet av bare 15 minutter. Jeg opplevde dette som uprofesjonelt og respektløst overfor min tid.
Veldig dyktige tannleger i et flott lokale, absolutt anbefalt for de med tannlegeskrekk. Vær obs på få parkeringsplasser ved selve klinikken før du drar dit, det er skiltet kva plasser som hører til butikken.
0.63 km unna
0.71 km unna
7.79 km unna
7.86 km unna
7.87 km unna
7.94 km unna
7.95 km unna
7.98 km unna
8 km unna